dijous, 8 d’octubre del 2009

Gloses de les Verges!

Vet aquí algunes gloses per cantar la revetlla de les Verges!

Bon vespre, portal ditxós!

Que mos voleu donar entrada?

Que som una tracalada

que venim a cantar-vos.




Si me dónes lo que vull

jo et donaré lo que vols:

tu vols un paner de figues,

jo vull un plat de bunyols.


Sa lluna encara no és posta,

Si alç es cap la veuré.

Jo cant enmig des carrer

bona amor davant ca vostra.




Sa cadira plegadissa

que en Pep te va regalar,

sé com la vares guanyar:

jaguda dins sa païssa!

Anit passades les onze
vaig passar pel teu carrer;

si m’haguessis volgut bé

no hauries estada sorda.

 
Aquesta ja és sa darrera
Que cantaré per aquí,
i es que em vulgui sentir
m’haurà de córrer darrera.

Si en sabeu de diferents... no dubteu a enviar-les!

3 comentaris:

  1. Vols que et diga un secret,
    petit petit, a lʼorella?
    Quan no et coneixia, reia;
    i plor dʼençà que et conec.

    ResponElimina
  2. Es meu estimat pensava
    que en fer-ho em faria mal,
    i jo som dʼun natural
    que com més va més mʼagrada.
    A darrere una paret
    vaig sentir lladrar un ca
    i va ser una beata
    que forçava un capellà.

    ResponElimina
  3. Hi ha quatre o cinc fadrines
    que duen vida normal,
    elles són com ses gallines
    que a totes les falta es gall.

    ResponElimina